Zachodnia wieża czasu

Z Dracopedia

l23.jpg

`A więc to tutaj najlepsi spośród najlepszych magów imperium dniem i nocą bez wytchnienia strzegą korzystnego dla nas przepływu Czasu...` - Rednerał

W dawno zapomnianej epoce pewien mag, ze smykałką do wynalazków, przypadkiem poznał specyficzne reguły rządzące upływem czasu. Zafascynowały one go do tego stopnia, że poświęcił na ich badanie resztę swojego życia, zamknąwszy się na cztery spusty w swojej wieży, którą szybko zaczęły wypełniać dziwne maszynerie, dzień i noc wydające z siebie przeraźliwe odgłosy, odstraszające wszystkich próbujących się tam zbliżyć. Dopiero po wielu latach, po jego śmierci, inny czarodziej odkrył niesamowite zachowanie zegarów wokół tego miejsca. Wówczas wieżę otworzono i nauczono się wykorzystywać to dla dobra królestwa.

Spis treści

Opis

Zachodnia wieża czasu to bardzo ważny budynek specjalny odpowiedzialny za ilość tur. Budynek należy do grupy droższych budynków specjalnych, więc jego odbudowa w czasie wojny trwa długo.

Podczas wojny zazwyczaj odbudowywana w dniu jej straty. Cenione trafienie dla magii i machin wojennych.


Działanie

Koszt podstawowy 85 000


Zachodnia wieża czasu dodaje Twemu księstwu jedną turę dziennie,

Wyjątki

  • Gobliny: dodaje dwie tury dzienny.


Budynki specjalne

Zajazd u Czerwonego SmokaMłynRatuszKondensator magicznySztab uderzeniowySzaniec

Rezydencja generałaKopalnia złotaRenowacja broniTajemnica OdtworzeniaSzpitalSmoczy mur

Łaźnia miejskaKlub odkrywcówŚwiątynia bogactwa AutoraSoczewka magicznaOłtarz InicjacjiSmocza bariera

System jaskińSkrzyżowanie szlaków handlowychGildia ZłodzieiGildia WojownikówŚciany magicznePlac defiladGłowa GorgonyZamek

AkweduktZachodnia wieża czasuSmokodrapLustro magiczneAkademia wojskowaTarcza GorgonySieć wojennych fortec

KanalizacjaWschodnia wieża czasuPortalPałac MagicznyKoszaryPospolite ruszenie

Ministerstwo smokówSanktuarium berserkerówKlasztor Smoczych Mnichów


Historia

23.jpg

Osobiste