Złodziej (generał)

Z Dracopedia

g_3.gif


Złodziej jest generałem wspierającym złodziejskie ataki i obronę przed złodziejami.

Każdy generał Złodziej znajdujący się w domu zwiększa siłę złodziejskich ataków i obrony. Procentowy wpływ tychże generałów nalicza się według wzoru

wpływ=100*lvl/(50+lvl)

Generał zwiększa także siłę obrony złodziei, którzy pomagają w obronie państwa dzięki złodziejskim paktom. Zazwyczaj na każdym księstwie opłaca się mieć jednego generała-złodzieja, by podnosił obronę złodziejską. Oczywiście rasy typowo złodziejskie (czyli z reguły takie, które mają do złodziei bonus) mają ich kilku.

Doświadczenie Złodzieja

Doświadczenie zyskuje dzięki akcjom złodziejskim, które się powiodły albo które wybronił. Jeżeli jest więcej generałów, doświadczenie dzieli się równo między nich.

Ilość doświadczenia zależy jedynie od ilości złodziei biorących udział w starciu i od różnicy sił, nie zaś od rodzaju przeprowadzanej akcji. Przyrost doświadczenia jest tym większy, im więcej złodziei brało udział w akcji i im bardziej była podobna ich ilość po obu stronach. Generałowie-złodzieje z księstw wysyłających złodziei do ataku szkolą się szybko, z innych raczej słabo.

Złodziejska akcja Ukraść zapasy nie daje doświadczenia.

Zdolności Złodzieja

Możliwe zdolności: Zabijanie generałów, Zabijanie smoków, Moc lecznicza, Biała magia, Kontratak, Hodowca Smoków, Student, Zamaskowanie i szpiegostwo, Trener.

Generałowie
Mag (generał)Złodziej (generał)Kupiec (generał)Profesor (generał)Naukowiec (generał)Obrońca (generał)Strateg (generał)
Osobiste