Wschodnia wieża czasu

Z Dracopedia

l36.jpg

`Zapytasz pewnie synku dlaczego nie zbudować w takim razie czterech? Albo dziesięciu? Ano nie pierwszy to wymyśliłeś... gdy tylko zwyczaj stawiania dwóch wież czasu ogarnął większość świata, znalazł się książę, co mimo olbrzymich kosztów, zapragnął mieć cztery i kazał dobudować północną i południową. Gdy zakończono ich konstrukcję wszyscy mieszkańcy tego księstwa zestarzeli się i umarli w kilka dni. Od tamtego czasu nikt nie próbuje stawiać więcej niż dwóch...`

Niedługo po tym, jak w większości księstw stanęła już jedna wieża czasu, ktoś stuknął się w głowę i z kupiecką logiką stwierdził, że skoro jedna daje taki zysk, to z pewnością dwie dadzą dwukrotnie większy. I tak rozpoczęła się era dwóch wież czasu, nazywanych zazwyczaj dla odróżnienia wschodnią i zachodnią.

Spis treści

Opis

Wschodnia wieża czasu to bardzo ważny budynek specjalny odpowiedzialny za ilość tur. Budynek należy do grupy najdroższych budynków specjalnych, więc jego odbudowa w czasie wojny trwa bardzo długo.

Podczas wojny zazwyczaj odbudowywana w dniu jej straty. Cenione trafienie dla magii i machin wojennych.

Działanie

Koszt podstawowy 110 000


Wschodnia wieża czasu dodaje Twemu księstwu jedną turę dziennie.

Wyjątki

  • Gobliny: dodaje dwie tury dzienny.


Budynki specjalne

Zajazd u Czerwonego SmokaMłynRatuszKondensator magicznySztab uderzeniowySzaniec

Rezydencja generałaKopalnia złotaRenowacja broniTajemnica OdtworzeniaSzpitalSmoczy mur

Łaźnia miejskaKlub odkrywcówŚwiątynia bogactwa AutoraSoczewka magicznaOłtarz InicjacjiSmocza bariera

System jaskińSkrzyżowanie szlaków handlowychGildia ZłodzieiGildia WojownikówŚciany magicznePlac defiladGłowa GorgonyZamek

AkweduktZachodnia wieża czasuSmokodrapLustro magiczneAkademia wojskowaTarcza GorgonySieć wojennych fortec

KanalizacjaWschodnia wieża czasuPortalPałac MagicznyKoszaryPospolite ruszenie

Ministerstwo smokówSanktuarium berserkerówKlasztor Smoczych Mnichów


Historia

36.jpg

Osobiste