Siła

Z Dracopedia

Wartość siły mówi nam o potencjale jakie posiada księstwo. Dzielimy ją na siłę ataku wojskowego, obrony wojskowej, siły złodziei i siły magów.

Wartość procentowa

Mówi nam jaki procent z teoretycznie maksymalnej siły księstwa nasz gub posiada.

Procent ten możemy policzyć ręcznie ze wzoru:

s%=s*100/(sz*pow)
  • s% -siła wyrażona w procentach
  • s - siła naszego guba
  • sz - współczynnik siła/ziemia z tabelki poniżej
  • pow - powierzchnia księstwa
Rasa Siła/ziemia złodziei Siła/ziemia magów Siła/ziemia ataku Siła/ziemia obrony
Ludzie 12,67 35,71 186,26 212,05
Elfy 9,83 39,76 158,9 241,2
Krasnoludy 9,83 28,83 176,66 223,47
Niziołki 14,74 26,78 118,53 235,62
Gobliny 10,93 27,14 208,78 156,43
Ożywieńcy 6,99 37,31 176,66 111,74
Dżiny 10,93 40,70 128,48 201,12
Enty 9,24 25,78 191,04 265,83
Olbrzymy 0,01 27,18 229,99 301,2
Plemiona Feniksa 12,28 30,71 206,33 167,48

Obliczanie wartości s/z magów dla poszczególnych ras

100% jest reprezentowane przez optymalną siłę bez uwzględniania zatrudnionych naukowców oraz bez wpływu generałów naukowców. Obliczenia przeprowadzane są dla księstwa o powierzchni 100k z uwzględnieniem wpływu budynku specjalnego Soczewka magiczna.

Osobiste