Mag (generał)

Z Dracopedia

g_2.gif


Mag jest generałem wspierającym magiczny atak i magiczną obronę.

Jeżeli posiadasz więcej niż jednego maga, sumowane są wpływy ich wszystkich . Procentowy wpływ generałów magów oblicza się według wzoru


wpływ=100*lvl/(50+lvl)

Lvl to jest suma poziomów wszystkich magów.

Magowie zwiększają siłę obrony magicznej już po dodaniu dodatkowych punktów zyskanych dzięki paktom. Od tej obrony magicznej i oczywiście magów zależy, ile czarów uda się przeciwnikowi rzucić na Ciebie. Przy ataku magicznym - rzucaniu czarów nie powiększają faktycznej mocy rzuconego czaru, jedynie szansę, że czar przełamie obronę magiczną przeciwnika.

Zazwyczaj trzyma się dwóch do czterech magów na księstwie magicznym, w zależności od założeń taktycznych koalicji.

Doświadczenie Maga

Doświadczenie generał ten zyskuje dzięki czarom rzuconym z powodzeniem na nieprzyjaciela, wybronienie czarów rzucanych przez przeciwnika oraz za odwrócenie czarów rzuconych na Twoje państwo (czyli odbicie).

Zdobycie doświadczenia przez maga nie zależy tylko od sumy i różnicy sił uczestników magicznej bitwy, ale także od kosztu rzucanego czaru. Doświadczenie dzielone jest równo między wszystkich Magów w księstwie.

Na księstwach czarujących magowie szkolą się dość szybko, na tych tylko bronionych magicznie jednak sporo wolniej.

Doświadczenia nie daje rzucanie czaru Orle oko.

Zdolności Maga

Możliwe zdolności: Zabijanie generałów, Zabijanie smoków, Moc lecznicza, Biała magia, Kontratak, Hodowca Smoków, Student, Zamaskowanie i szpiegostwo, Trener, Optymalizacja.

Generałowie
Mag (generał)Złodziej (generał)Kupiec (generał)Profesor (generał)Naukowiec (generał)Obrońca (generał)Strateg (generał)
Osobiste