Koszary

Z Dracopedia

l28.jpg

`RAZ, DWA, RAZ, DWA, RAZ, DWA - brzmiał ciężki głos dowódcy - NIE OCIĄGAĆ SIĘ MIERNOTY. Jego morderczy wzrok kierował się na każdego żołnierza próbującego choć chwilę odpocząć. Sprawna armia to rzecz najważniejsza, stąd rygor, którego najsłabsi nie wytrzymywali. Bo najsłabsi mieli odpaść. Reszta trwała w koszarach, a najlepsi mieli szansę na awans. Wciąż słychać było rytmiczny szczęk broni i ciężki oddech żołnierzy, którym tempo nadawało nieustannie głuche i twarde RAZ, DWA...`

Trudno wyszkolić armię bez koszar - niezbędne w każdym państwie, bo księstwo bez odpowiednio wyszkolonego wojska szybko pada łupem wrogów, nawet jeżeli wydawało się wcześniej, że nie ma takich.

Spis treści

Opis

Koszary to bardzo ważny budynek specjalny, który pozwala na szybsze szkolenie wojska.

Należy do nieco droższych budynków specjalnych, ale jego odbudowa jest bardzo przydatna dla ras wojskowych.


(Nie należy mylić z budynkami infrastruktury Koszary.)

Działanie

Koszt podstawowy 110 000

W każdej turze 10% hoplitów awansuje do elity pierwszej. Szkolenie trzeba aktywować w zakładce wojsko przełącznikiem `Szkolić żołnierzy`.

Wyjątki


Budynki specjalne

Zajazd u Czerwonego SmokaMłynRatuszKondensator magicznySztab uderzeniowySzaniec

Rezydencja generałaKopalnia złotaRenowacja broniTajemnica OdtworzeniaSzpitalSmoczy mur

Łaźnia miejskaKlub odkrywcówŚwiątynia bogactwa AutoraSoczewka magicznaOłtarz InicjacjiSmocza bariera

System jaskińSkrzyżowanie szlaków handlowychGildia ZłodzieiGildia WojownikówŚciany magicznePlac defiladGłowa GorgonyZamek

AkweduktZachodnia wieża czasuSmokodrapLustro magiczneAkademia wojskowaTarcza GorgonySieć wojennych fortec

KanalizacjaWschodnia wieża czasuPortalPałac MagicznyKoszaryPospolite ruszenie

Ministerstwo smokówSanktuarium berserkerówKlasztor Smoczych Mnichów


Historia

28.jpg

Osobiste