Klub odkrywców

Z Dracopedia

l3.jpg


Opis

Klub odkrywców to budynek specjalny, który ułatwia odkrywanie nauki.

Należy do tanich budynków specjalnych.


Działanie

Koszt podstawowy 20 000


Co turę produkuje 20 000 punktów nauki. Punkty można przeznaczyć jedynie na badania, a nie na utrzymanie odkrycia w zawodach.


Budynki specjalne

Zajazd u Czerwonego SmokaMłynRatuszKondensator magicznySztab uderzeniowySzaniec

Rezydencja generałaKopalnia złotaRenowacja broniTajemnica OdtworzeniaSzpitalSmoczy mur

Łaźnia miejskaKlub odkrywcówŚwiątynia bogactwa AutoraSoczewka magicznaOłtarz InicjacjiSmocza bariera

System jaskińSkrzyżowanie szlaków handlowychGildia ZłodzieiGildia WojownikówŚciany magicznePlac defiladGłowa GorgonyZamek

AkweduktZachodnia wieża czasuSmokodrapLustro magiczneAkademia wojskowaTarcza GorgonySieć wojennych fortec

KanalizacjaWschodnia wieża czasuPortalPałac MagicznyKoszaryPospolite ruszenie

Ministerstwo smokówSanktuarium berserkerówKlasztor Smoczych Mnichów


Historia

3.jpg


Do 33 ery budynek funkcjonował pod nazwą Karczma Uniwersytecka mając takie samo działanie.

Osobiste