Gildia Złodziei

Z Dracopedia

l11.jpg

`W kwaterze generała nad mapami wciąż jeszcze ślęczy zmęczony wódz - za kilka godzin, jak tylko się rozwidni, trzeci dzień z rzędu będzie bronił środkowego odcinka muru. Tak, wiedział, że jest cierniem w zadku dla najeźdźców... z głębokiego zamyślenia wyrywało go nagłe, przeszywające ukłucie zimnej igły, a chwilę później dosięgnął go błogi sen. Dla niego ta wojna właśnie się zakończyła. Cienie odchodzą równie bezszelestnie jak się pojawiły.`

Nikt nie jest pewien, gdzie dokładnie gildia się znajduje, choć są tacy co dali by wiele za tę informację. Ta podziemna organizacja zrzesza wszelkiego pokroju łotrzyków, rzezimieszków i szpiegów. Handel informacjami, ciche zamachy czy wyrafinowane sabotaże to chleb powszedni dla tych zręcznych wysłanników nocy.

Spis treści

Opis

Gildia Złodziei to bardzo ważny budynek specjalny dla ras złodziejskich, który pozwala na skuteczniejszy atak złodziejski przez zwiększenie jego siły.

Należy do średnio drogich budynków specjalnych.

Działanie

Koszt podstawowy 50 000


  • Skuteczność złodziei w ataku wzrasta o 25%, nie ma jednak wpływu na obronę.

Wyjątki


Budynki specjalne

Zajazd u Czerwonego SmokaMłynRatuszKondensator magicznySztab uderzeniowySzaniec

Rezydencja generałaKopalnia złotaRenowacja broniTajemnica OdtworzeniaSzpitalSmoczy mur

Łaźnia miejskaKlub odkrywcówŚwiątynia bogactwa AutoraSoczewka magicznaOłtarz InicjacjiSmocza bariera

System jaskińSkrzyżowanie szlaków handlowychGildia ZłodzieiGildia WojownikówŚciany magicznePlac defiladGłowa GorgonyZamek

AkweduktZachodnia wieża czasuSmokodrapLustro magiczneAkademia wojskowaTarcza GorgonySieć wojennych fortec

KanalizacjaWschodnia wieża czasuPortalPałac MagicznyKoszaryPospolite ruszenie

Ministerstwo smokówSanktuarium berserkerówKlasztor Smoczych Mnichów


Historia

11.jpg

Osobiste