Głupota

Z Dracopedia

Koszt podstawowy +9

Głupota - czar należący do Czarnej Magii antyekonomicznej.

Działanie

Obniża wydajność magicznej profesji druidzi), maksymalnie o 25%.

Czar ten obniża obronę przed wrogimi czarami zarówno księstwa objętego głupotą, jak i obniża obronę księstw, które polegają na obronie objętych głupotą magów poprzez pakt magiczny.

Czar ten też obniża edukację księstwa proporcjonalnie do ilości ludzi zatrudnionych w zawodach (chodzi o % zatrudnionych wzg max zaludnieniu księstwa).


Siła czaru jest równa trzykrotnej sile magów z jakiej został rzucony.

Kiedy i na kogo rzucać

  • Na księstwa przeciwnika w czasie wojny. Czar utrudnia odbudowę księstwa przeciwnika, ponieważ obniża siłę jego magów i wydajność druidów.
  • W początkowych falach, by osłabić obronę magiczną przeciwnika.


Wyjątki w działaniu

brak

Osobiste