Empiryzm

Z Dracopedia

Empiryzm to jedna z dwóch jednopoziomowych gałęzi nauki. Dzięki empirycznym badaniom naukowcy są w stanie dokonywać przełomów częściej. Zwiększona jest także wartość każdego z dokonanych przełomów. Odkrycie to jest najbardziej istotne dla rasy ludzi, na innych rasach odkrywane jest sporadycznie. Należy pamiętać, aby prace nad Empiryzmem dokonywać możliwie blisko początku ery, aby zainwestowane nakłady zdążyły się zwrócić.

n_big_emp1.jpg


Opis

Empiryzm zwiększa szanse na przełom o 10%, oraz wartość przełomu o 10%


Koszt

Empiryzm kosztuje 5M punktów naukowych.


Wyjątki




Nauka

Konstrukcja maszyn drewnianychEmpiryzm


OsadnictwoRekultywacjaGórnictwo OdkrywkoweZakrzywienie czasuZałamanie czasu


SmokoastronomiaSmokoanatomiaSmokodynamikaRachunkowośćBuchalteriaKsięgowośćOstrzenie broniNaprawa broniPrzekuwanie broni


WynalazczośćArchitekturaInżynieriaCzarodziejstwoTreningRekrutacja

Osobiste