Elfy

Z Dracopedia

rasy1.jpg

Spis treści

Opis

Zagadkowi, piękni, bardzo szybcy. Ta rasa jest najstarszą w świecie RedDragona. Elfy uwielbiają przyrodę i spokój. Zamieszkują lasy i dbają o nie. Choć są doskonałymi wojownikami, nie szukają zwady. Dlatego tak dobrze się bronią, gdy są atakowani. Zwykły śmiertelnik nie może zobaczyć elfa w lesie. Jeżeli obcy nie robi niczego, co by się im nie podobało, dają mu spokój i pozostają w ukryciu. Elfy żyją o wiele dłużej niż np. Ludzie, w ich szeregach jest więcej magów.


Najnowsze wieści, szerzące się w świecie RedDragona z prędkością wystrzelonej z łuku strzały, donoszą, że zbliża się wielkie leśne święto na cześć tysiącletniej rocznicy. Niestety, chociaż elfy żyją dwukrotnie dłużej niż ludzie, ich skrybowie nie są nawet w połowie tak skrupulatni w prowadzeniu kronik jak homo sapiens. Wszystkie legendy i opowieści są przekazywane w formie ustnej, dlatego nawet najstarsi spośród elfiej starszyzny nie pamiętają, z jakiej okazji obchodzone jest święto tysiąclecia. Jednym z najważniejszych zadań w życiu elfów jest rozwikłanie tej tajemnicy. Kto przytoczy tysiącletnią legendę, zostanie królem elfów.


Elfy są rasą o potężnej armii i względnie silnej magii. Ponieważ jest ich mało, mogą specjalizować się tylko w jednej z tych dziedzin. Ze względu na większy przyrost naturalny na początku gry elfom jest łatwiej się rozwijać. Z czasem, po zbudowaniu budynków specjalnych takich jak Kanalizacja i System jaskiń przez inne rasy, przewaga elfa spada. W koalicji mogą spełniać rolę magów, obrońców lub agresorów.

Cechy wyróżniające

Zaludnienie
na akr 3.5
Akwedukt +0.5

na dom 3
Łaźnia miejska +0.5
System jaskiń +0.5
Kanalizacja +0.5
  • magazynują manę bez ograniczeń
  • + 0,5 do maksymalnego zaludnienia na akr
  • Kanalizacja zwiększa pojemność domów tylko o 0,5. System jaskiń zwiększa pojemność domów tylko o 0,5
  • Smokoastronomia, Smokoanatomia, Smokodynamika 4 razy tańsze
  • Każdy generał wysłany z elfa do ataku będzie zwiększał siłę ataku o 3/4 poziomu, czyli będzie działał prawie jak strateg. Nie będzie jednak oczywiście dostawać z tego doświadczenia.
  • Elfi generał posłany do ataku, gdy stwierdzi, że jest spora szansa na niepowodzenie ataku, będzie się wycofywał. Będzie to oznaczać dwie rzeczy:
    • elfi generałowie będą ginąć w ataku tylko w skrajnych przypadkach - takich jak masakra (siły atakujących ponad 25 razy mniejsze od obrońców)
    • po opuszczeniu wojsk przez dowódcę, siła ataku będzie maleć, a więc straty rosnąć
  • Jeżeli smoków jest mniej 50, jedno wejśćie do labiryntu dodaje od razu do 50.
  • +15% siły magów (czarowanie, atak magiczny), ale +25% siły magów w obronie własnej i przez pakty
  • zwiększone szkolenie e1>e2 zależnie od ilości smoków wg wzoru: ilość_smoków/100

Produkcja zawodów

Wojsko

Opis Żołnierze Elita 1 Elita 2
Nazwa Żołnierze Zjawy leśne Leśna gwardia
Wygląd

army_21.jpg

army_22.jpg

army_23.jpg

Cena 0 złota i 0 broni 0 złota i 20 broni 0 złota i 180 broni
Atak 1 4 9
Obrona 1 4 11


Opis Złodzieje Machiny wojenne
Nazwa Złodzieje Machiny
Wygląd

army_25.jpg

army_26.jpg

Cena 3000 złota -
Atak 100% 5 z żołnierzami/ 7 z E1
Obrona 2 -


Rasy w Red Dragonie

Br-OugowieDżinyElfyEntyGnomyGoblinyKrasnoludyLudzieMeduzyMroczne ElfyNiziołkiOlbrzymyOrkowieOżywieńcyPlemiona Feniksa

Źródło „http://dracopedia.pl/Elfy
Osobiste