Dziki rajd

Z Dracopedia

Jest to akcja złodziejska dostępna wyłącznie dla Plemion Feniksa. Uwaga! Jeśli w warunkach wojennych zapisaliśmy zakaz używania akcji złodziejskiej Zranienie generała, warto jest w nich zaznaczyć czy zabroniony jest także dziki rajd, ponieważ nie jest to równoważne. Problem jest szerzej opisany w 8 punkcie komentarzy do Standardowych Warunków Wojennych.

Spis treści

Rezultat akcji

Złodzieje ruszają na terytorium przeciwnika bez wyznaczonego konkretnego zadania. Taka swoboda umożliwia im atakowanie o wiele wydajniej - akcja ma PODWOJONĄ siłę, pozwala to łatwiej przebić się przez obronę i działać z lepszym efektem. Jeżeli się przebiją wykonają jedno z:

Poza zaznaczonymi poprawkami i korzyścią z podwojonej siły akcje działają normalnie. Losowanie, która akcja zostanie wykonana będzie `tendencyjne`, np.: przy braku smoków szansa, że właśnie to wybiorą złodzieje będzie znacznie mniejsza. Rezultat akcji w postaci "Dziki Rajd - wylosowana akcja - skutki akcji" widoczny jest w Wieści 2.0. W zwykłych wieściach pokazana zostanie wyłącznie "wylosowana akcja - skutki akcji" tak jakby była posłana tradycyjnym sposobem.

Kiedy i na kogo wysłać

Na księstwa przeciwnika w czasie wojny w celu zmniejszenia jego potencjału wojskowego lub ekonomicznego.

Jak liczyć

Link do poradnika

Jak wysłać

Panel złodziejski

Osobiste