Dżiny

Z Dracopedia

rasy6.jpg

Spis treści

Opis

Dżiny doskonale potrafią wykorzystywać zasoby many. Od urodzenia wykazują zdolności magiczne, więc intensywnie szkolą się w tym kierunku. Od wczesnego dzieciństwa są poddawane ciężkiemu treningowi i dyscyplinie, aby oduczyły się naturalnej skłonności do "wolnomyślicielstwa" i chaosu. Mimo to, wiele z nich nie poddaje się naciskom i samodzielnie poznaje kolejne tajniki trudnej sztuki czarowania. Dżiny tolerują pozostałe rasy, o ile nie czują się przez nie zagrożone; jak same stwierdzają "wspaniałomyślnie pozwalamy innym istnieć".

Magowie tej rasy mogą osiągnąć trzy poziomy wtajemniczenia w arkana sztuki magicznej. "Poddani" to ci, którzy uczą się i kończą szkoły Wolnych. Nigdy nie tworzą czarów, tylko uczą się je wykorzystywać do własnych celów. "Wolni" prowadzą poszczególne szkoły magii. Potrafią tworzyć nowe czary, ale tylko w ograniczonym stopniu, w jednym jedynym stylu. Ich zaklęcia mają elementy rozpoznawalne na pierwszy rzut oka przez znawcę sztuk magicznych. Trzecia grupa to "Mistrzowie". Żyją samotnie w swych zamkach otoczonych wieloma magicznymi pułapkami. Biorą na nauki kilku wybranych uczniów obdarzonych szczególnym talentem. Mówi się, że potrafią przedłużać swoje życie, zmieniać wygląd, latać, a nawet podróżować w czasie. Mistrzów jest tylko kilku. Potrafią tworzyć oryginalne czary, niezrozumiałe dla innych. Mistrzowie mają wielką moc, nikt tak naprawdę nie wie, jak wielką.

Dżiny to najsilniejsza magicznie rasa w świecie RedDragona. Jeżeli grasz jako dżin, najlepiej specjalizuj się w magicznych atakach oraz obronie. Ataki z użyciem wojsk, nawet jeśli wspierają je smoki, są dla dżinów tylko bezsensownym wysyłaniem jednostek na rzeź, dlatego muszą zyskiwać tereny w ramach koalicji i własnych możliwości finansowych. Armie dżinów mają bardzo dobrą obronę. Jednak wielka armia pochłania zasoby, które mogłyby być spożytkowane w magii. Z tego powodu większość dżinów nie rekrutuje armii, polega na zaklęciu Upadłe Legiony i pomocy sojuszników.

Jeżeli chcesz być szczególnie skutecznym dżinem, możesz w czasach pokoju gromadzić zapasy gotówki sprzedając manę, by podczas wojny ograniczyć zatrudnienie w innych profesjach prócz magów i wykorzystać zgromadzone złoto do rzucania czarów.

Cechy wyróżniające

Zaludnienie
na akr 3
Akwedukt +0.5

na dom 3
Łaźnia miejska +0.5
System jaskiń +1
Kanalizacja +1.5

Produkcja zawodów

Wojsko

Opis Żołnierze Elita 1 Elita 2
Nazwa Żołnierze Bro'Var Dżin'Beam
Wygląd

army_71.jpg

army_72.jpg

army_73.jpg

Cena 0 złota i 0 broni 0 złota i 20 broni 0 złota i 130 broni
Atak 1 2 6
Obrona 1 4 8


Opis Złodzieje Machiny wojenne
Nazwa Złodzieje Balista
Wygląd

army_75.jpg

army_76.gif

Cena 3000 złota -
Atak 100% 3 z żołnierzami/ 6 z E1
Obrona 2 -


Rasy w Red Dragonie

Br-OugowieDżinyElfyEntyGnomyGoblinyKrasnoludyLudzieMeduzyMroczne ElfyNiziołkiOlbrzymyOrkowieOżywieńcyPlemiona Feniksa

Osobiste