Atak złodziejski

Z Dracopedia

Spis treści

Czym jest atak złodziejski

Atak złodziejski to wysłanie złodziei do księstwa przeciwnika w celu wykonania jakiejś akcji złodziejskiej.

Atakować można wysyłając od jednej do kilkudziesięciu akcji. Ich szansa na wejście zależy od siły ataku złodziejskiego atakującego i obrony złodziejskiej atakowanego.


Szansa na wejście akcji złodziejskich

Akcje posłane w czasie wojny

pomiar ataku/obrony = % szans na wejście (% szans na odkrycie)
  • 0,5 = 0% wejście (100% na odkrycie)
  • 1 = 50% wejście (50% na odkrycie)
  • 1,5 = 100% wejście (5% na odkrycie)
  • 2 = 100% wejście (0% na odkrycie)

Między tymi punktami rośnie to liniowo. Do podstawowej szansy na odkrycie najwięcej się przypisuje zdolność generała Zamaskowanie i szpiegowstwo.

Akcje posłane bez wojny

Szansa na wejście jest taka sama, jak w czasie wojny. Szansa na odkrycie:

atak/obrona = % szans na odkrycie
  • 0,5 = 100%
  • 1 = 75%
  • 1,5 = 50%
  • 2 = 25%
  • 2,5 = 0%

Między tymi punktami rośnie to liniowo. Zawsze daje minimalnie 5% szansy na odkrycie.

Bez wojny da się posłać tylko akcję Ukraść zapasy

Zestawienie siły ataku złodziejskiego u poszczególnych ras



Atak złodziejski
Nr Rasa Siła siła w tyś
1 Hobbici 100% 422,400
2 Ludzie 85,94% 363,000
3 Robaki 84,52% 357,000
4 Gnomy 84,34% 356,250
5 Plemiona Feniksa 82,03% 346,500
6 Meduzy 78,30% 330,750
7 Mroczne Elfy 77,37% 326,500
8 Dżiny 73,69% 311,250
9 Orkowie 73,69% 311,250
10 Gobliny 73,69% 311,250
11 Elfy 67,47% 285,000
12 Krasnoludy 66,32% 280.125
13 Enty 65,70% 277,500
14 Ożywieńcy 47,16% 199,200
15 Olbrzymy 0,00%



Założenia:

  • Powierzchnia : 30,000.
  • Domy :Meduzy,Plemiona, Br-oug 60%,reszta ras 80%
  • Są uwzględnione wszystkie bonusy rasowe oraz budynki specjalne.
  • Wartości w % są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Osobiste