Ściganie uciekinierów

Z Dracopedia

Opis

W świecie RedDragona zdarza się, ze nowopowstałe, nie zgrane ze sobą koalicje przegrywające wojne rozpadają się. Wówczas koalicja, która wygrywała jest poszkodowana ze względu na ucieczkę księstw przeciwnika więc mniejszy zysk ziemii. System ścigania uciekinierów przeciwdziała temu problemowi.

Zasady ścigania uciekinierów

W momencie, gdy księstwo opuszcza koalicję, jest mrożone, albo abdykowane sprawdzane są jego wieści za trzy ostatnie dni.
Każda koalicja, z którą gub miał aktywność wojenną w przeciągu tych dni może go atakować przez dwa kolejne dni (trzy dni, jeżeli jest po 20:00), tak samo traktowane są pozostałe księstwa w koalicji z której odszedł.

Działanie

Wszelkie akcje (ataki, magia, złodzieje) posłane tak długo jak zapis o ucieczce funkcjonuje działają pełnoprawnie (niezależnie od tego czy księstwo jest abdykowane, zamrożone, bezkoalicyjne, w nowej koalicji, w koalicji z parasolem, zmieniło koalicję 8 razy, etc.)
W informacjach o księstwie widnieje informacja, kto je może ścigać. Przy przyjmowaniu takiego księstwa, imperator dostaje odpowiednie ostrzeżenie na poczte.
W koalicji, która ma ścigane cele będzie `nibykoalicja` zawierająca uciekinierów.

Osobiste